Saturday, July 21, 2007

اجمد اغنية ل اليسا كان نفسى اعرف








كان نفسي اعرف قد ايه حبيتني
وفاكرني ولا خلاص يا غالي نسيتني
كان نفسي اعرف قد ايه حبيتني
وفاكرني ولا خلاص يا غالي نسيتني

من يوم فراقنا وانا بشتاق إليك
جربت بعدي ازاي قدرت تفوتني

ماعرفش ليه فكرت فيك
وسئلت روحي ازاي تكون حبيت بجد
وقدرت تبعد عني يوم
وقدرت تتحمل فراقي وبينا وعد

ماعرفش ليه فكرت فيك
وسئلت روحي ازاي تكون حبيت بجد
وقدرت تبعد عني يوم
وقدرت تتحمل فراقي وبينا وعد

من يوم فراقنا وانا بشتاق إليك
جربت بعدي ازاي قدرت تفوتني

مش عارفة بعدك ليه مأثر فيّا
يمكن عشان يا حبيبي صعب عليّا

مش عارفة بعدك ليه مأثر فيّا
يمكن عشان يا حبيبي صعب عليّا

معقول نسيتني قوام والله حرام
طب فين كلام الحب والحنيّه

ماعرفش ليه فكرت فيك
وسئلت روحي ازاي تكون حبيت بجد
وقدرت تبعد عني يوم
وقدرت تتحمل فراقي وبينا وعد

من يوم فراقنا وانا بشتاق إليك
جربت بعدي ازاي قدرت تفوتني

dih a7la song lih elissa my best singer ;)

5 comments:

kimo said...

I love elissa too so much but my favorite song is 2rag3a elshouk. are you really 13 and if s what are you doing here blogs are too dangeroues for you

h said...

هاي ديدو
ازايك
شكرا عالكومن عندي وانا سبتلك رد هناك

اغنية اليسا حلوة بجد
ومدونتك بقت تحلو كل يوم اكتر من الاول

خدي بالك من المدونة ومن نفسك ومتديش امك الحقيقي لحد ولا الايمال ولا عنوان اقامتك ولا لحد مهما كان علشان مليان ناس مش كويسين على الانترنت وممكن يسيؤو لينا ودا كلام حقيقي عرفتو من ضحايا الانترنت وخصوصا بيدورو على اطفال بريئين في سنك

روز

R.O.U.R.O.U. said...

kimo
hiya fe3lan 2l song dih gamda we 3omoman kol songs elissa to7faa,ana 3arfa,we 7a5od baly men nafsy,thx alot 3ala 2l nasi7a dih :)
...................................
rose-transexual diary
merci gdn 3ala kalamek,sada2yny i know an fi nas mesh kowayesa on net ,on blog we 3ala 2l net 3omoman,merci gdn 3ala nasi7tek liya,ana ba5od baly men nafsy ;)
ROUROU

Rushdy Kamel said...

very romantic words
elissa is a very sensetive singer
i love her
you are also sooo romantic gurl.

سندباد said...

دايما اختيارتك ريقية وكلها رومانسية
يبدو انك غرقانة في الرومانسية
تحياتي