Tuesday, September 4, 2007

الدنيا لسة بخير



واضح من العنوان انا عايزة اقول ايه
بس الى جاى واضح اكتر

....








الناس نفساها ترتاح من الدنيا بلى فيها(طبعا بدون اى تشبيه)لاى حد




دة توضيح للعدالة فى مصر




طبعا




لازم القانون ياخود مجراه
.....




رزانة حكومتنا المصرية









....










الصورة دى بتعبر عن الطلبة فى رمضان



















يعنى بصراحة احلى من كدة مافيش



















....
















دة الحل عشان الناس تنسى ارتفاع الاسعار و حاجات تانية كتييييرة ..بس بلاش اقلب المواجع...











اطباء مصر الى دايما بيحفظوه على علجنا و اروحنا

الدنيا لسة بخير بقى



















الصورة قالت كل الى انا كنت عايزة اقوله و زيادة















البوست دة انا معملتوش عشان شوية صور عجبنى
انا كتبت فيه معظم مشاكل مصر بسخرية شوية و ياريت اكون قدرت اوصل الى انا عايزة اقوله
.......































































4 comments:

بتاع العسل said...

انا قولت اسبق الريح واكتب اول تعليق
واقولك وصلت فعلا للمطلوب اثباته

Mirage said...

انتى اصلا ركبتى الكلام على الصور بشكل عالى كييييييك

ضحكتينى

:)

kafrawy said...

مالكيش دعوة بالفراخ


و البيطرين

ان قلتلك اهو

مش كل واحد مخنوق شوية

ييجى

علينا


سلام بقى

The Alien said...

ضحكتيني لما قريت تعليقاتك ع الصور
بس كلها زي ما بتضحك
زي ما بتبكي

تحياتي